חגית לקר
רה-ברנדינג מלא של שפה גרפית ועיצוב מחדש של אתר תדמיתי עבור יועצת תעסוקתית, כולל בלוג
חגית לקר יועצת תעסוקתית מאד מוכרת היתה זקוקה לפלטפורמה שתאפשר לה ערוץ תקשורת עבור לקוחותיה, שבו היא תוכל לספר על התחום, מידע ומאמרים שהיא כותבת, תוך כדי הגברת מודעות בקרב מטופלים פוטנציאליים. הדגש בפרויקט היה על UX (חווית המשתמש) תוך כדי בידול מהמתחרים, ליצור פאלטת צבעים שונה וייחודית. לאחר עליית הפרויקט לאוויר חל שינוי משמעותי בטראפיק אורגני וגם עלויות גיוס לקוח בקידום ממומן ירדו. ממשרדה של חגית מציינים שהם מקבלים פידבקים מאד חיוביים מהלקוחות, והאתר קל מאד לשימוש.